ремонт роторно-поршневих двигунів Mazda, діагностика та обслуговування |
ремонт та діагностика ходової частини, паливної системи, системи впуску та випуску |
професійне перебирання на нових оригінальних запчастинах відповідно до вимог сервісних посібників mazda |
відновлення робочих поверхонь статорів та бічних кришок |
постійна наявність нових оригінальних запчастин та доставка на замовлення |
Нижче на фото наведено приклад процесу складання роторного двигуна 13B одного з наших клієнтів. Як завжди, цей процес починається з добірки потрібного переліку деталей. Ми керуємося власним досвідом у рішеннях заміни запчастин двигуна, а також консультуємо клієнта щодо доцільності їх заміни. Повторно використовувані деталі підлягають попередньому дефектуванню та миття.
Безпосередньо складання самого ДВС виконується згідно з вимогами, допусками та посібниками Mazda. Максимальна увага звертається на безліч дрібниць та деталей. З дотримання сукупності яких і складається правильне складання.
В умовах реальності нашої країни, термін служби роторних двигунів в середньому становить близько 100 тис. км. Коли потрібно провести ремонт двигуна? Доцільно робити ремонт відразу після виявлення низької компресії.
Не слід продовжувати їздити на такому автомобілі, покладаючись на успіх. Як правило, заміні підлягають бічні та торцеві ущільнення та деталі, прокладки між секціями. Необхідність заміни визначається зазвичай після візуального та інтрументального дефектування.
Зазвичай, середня вартість переборки становить від 700 дол., тоді як реальна ціна нового двигуна становить близько 6 тис. дол. Якщо й надалі продовжити їздити на двигуні, який погано заводиться і має низьку компресію, то при невиконанні своєчасного ремонту, На вас чекає цілком реальний сценарій - виліт критично зношених ущільнень з подальшими пошкодженнями деталей двигуна. Як результат – ціна ремонту збільшується додатково на вартість пошкоджених кришок, ексцентрикового валу, роторів та статорів.
Не варто також покладатися на те, що Вам вдасться схопити удачу за хвіст, і придбати "нормальний" мотор на розбиранні з Польщі. Як правило, такий мотор ходить 1-2 тис. км, а його вміст є набором деталей невідомого походження в жалюгідному стані, а всі ці фактори ще можна сміливо помножити на дилетантський підхід при складанні двигуна. Не набувайте цього негативного досвіду! Перебираючи двигун, ми використовуємо лише нові та оригінальні деталі. Так, якісне перебирання в нашій майстерні дозволить Вам використовувати відремонтований ДВС при належному догляді та обслуговуванні від 60 до більш ніж 100 тис. км
- Ваш улюблений автомобіль отримає справний двигун, у якому Ви будете впевнені;
- ціна перебирання набагато вигідніша за купівлю нового мотора з Японії;
- впевненість у нових деталях мотора, у той час як придбаний мотор на розбиранні, може відмовити вже через 1000 кілометрів після встановлення.